FAQ

FAQ

  1. Jak można nawiązać współpracę z firmą Prymus?
  2. Zapraszamy do współpracy firmy, których profil działalności stanowi dalsza odsprzedaż oraz serwis produktów AGD, a także instalacja oraz obsługa produktów z dziedziny chłodnictwa komercyjnego oraz klimatyzacji. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, gwarantując naszym Partnerom satysfakcję ze współpracy z nami.


    W celu wstępnej weryfikacji prosimy o wypełnienie >> formularza << i odesłanie go na adres prymus@prymusb2b.pl 

  3. Jak dobrać odpowiednią klimatyzację do pomieszczenia?
  4. W celu dokładnego doboru mocy klimatyzatora, należy wziąć pod uwagę następujące czynniki:

    - kubatura pomieszczenia (wysokość x długość x szerokość)
    - liczba osób w pomieszczeniu
    - urządzenia w pomieszczeniu (komputer, telewizor, lodówka...)
    - położenie okien (strona północna, południowa...)
    - i wiele innych czynników...

     

    Poniżej prezentujemy przykładowe wielkości pomieszczeń oraz odpowiadające im wydajności urządzeń chłodniczych:

     

    -  25 m2       -> 2,2 kW
    -  35 m2       -> 2,7 kW
    -  55 m2       -> 3,5 kW
    -  95 m2       -> 5,3 kW
    - 120 m2      -> 6,4 kW
    - 160 m2      -> 8,8 kW

  5. Czy uzyskam pomoc przy budowie chłodni?
  6. Jako wiodąca hurtownia chłodnicza w województwie kujawsko-pomorskim jesteśmy w stanie dobrać odpowiednie urządzenie do chłodni. W tym celu potrzebujemy podstawowych informacji, aby prawidłowo dobrać sprzęt chłodzący. Przed wykonaniem połączenia telefonicznego prosimy o przygotowanie informacji tj.:

     

    - wymiary pomieszczenia (dł. x szer. x wys.)
    - rodzaj chłodni (wewnętrzna / zewnętrzna)
    - rodzaj i rozmieszczenie izolacji

    - grubość izolacji

    - wkład (warzywa / owoce / mięso / inne)

    - temperatura wkładu

    - waga wkładu

    - oczekiwana temperatura schłodzenia

    - ile osób będzie przebywać w środku

  7. Czy możliwe jest zamówienie towaru, którego nie ma w ofercie?
  8. Oczywiście! Oferta naszego sklepu internetowego nie odzwierciedla jeszcze w 100% naszych zasobów magazynowych, dlatego warto wysłać zapytanie o poszukiwany produkt. Jesteśmy wstanie sprowadzić dla klienta na zamówienie (przedpłata lub zadatek) daną część lub konkretne urządzenie pod warunkiem dostępności u producenta. W tym celu prosimy o przygotowanie numeru seryjnego porządanego urządzenia. 

    Pomoc w zamówieniu otrzymają Państwo u naszych specjalistów:
    - części AGD - (52) 321-23-83
    - chłodnictwo - (52) 376-49-11

  9. Jaki jest czas realizacji zamówienia wykonanego przez stronę internetową?
  10. W przypadku opcji "za pobraniem", zamówienie jest realizowane w ciągu 24h (czas realizacji dotyczy dni roboczych) od pojawienia się na naszej platformie. Jeśli została wybrana opcja z opłaceniem zlecenia w formie przedpłaty proces przygotowania towaru do wysyłki rozpoczniemy natychmiast po zaksięgowaniu kwoty przez bank oraz dział księgowości PHU Prymus. 

  11. W jakim terminie mogę zgłosić reklamację / niezgodności w dostawie?
  12. Firma Prymus posiada dedykowany dział rozpatrujący reklamacje oraz zwroty/odstapienia od umowy. W przypadku braków w towarze lub niezgodności stanów z fakturą prosimy o zgłoszenie tego faktu w ciągu 3 dni roboczych, a wprzypadku widocznych uszkodzeń opakowań lub towarów przy przyjmowaniu przesyłki wymagamy wypełnienia protokołu szkody na formularzu spedytora. Konsument ma również prawo do odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od daty zakupu. Przyjmujemy także reklamacje przedsprzedażne (w przypadku zauważenia usterki przed dalszą odsprzedażą towaru), oraz drobne AGD podlegające tzw. szybkiej wymianie (Ravanson, Eldom, Ideal). Wszelkie reklamacje konsumenckie sprzętu z gwarancją powinny być kierowane do autoryzowanych serwisów producenta lub serwisów centralnych danej marki (zależnie od producenta). Wszystkie informacje szczegółowe dotyczące reklamacji znajdą Państwo w regulaminie dostępnym na stronach internetowych sklepów Prymus.

     

     

     

  13. Czy muszę mieć konto w Prymus, aby złożyć zamówienie?
  14. Z uwagi na liczne zapytania z Państwa strony wprowadziliśmy możliwość dokonania zamówienia bez rejestracji. Wystarczy wybrać opcję "Kupuję bez rejestracji". W tym przypakdu podane dane są używane tylko i wyłącznie do nadania przesyłki kurierskiej lub pocztowej. Na kolejnym etapie zamówienia mogą Państwo wybrać rodzaj dokumentu na podstawie którego towar będzie sprzedany (faktura/paragon). W przypadku faktury prosimy w uwagach do zamówienia podać numer NIP. 

Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
zamknij