Funkcjonowanie firmy w czasie epidemii

Funkcjonowanie firmy w czasie epidemii

W celu ograniczenia ryzyka zachorowań wprowadzamy następującą organizację naszej pracy:

 

Firma PRYMUS jest otwarta i funkcjonuje nadal w sposób analogiczny do wcześniejszej działalności w godzinach od 8-16, ograniczając jedynie liczbę wizyt i konsultacji bezpośrednich do niezbędnego minimum - zapraszajmy Państwa do kontaktów telefonicznych oraz e-mailowych.


Dostawy realizujemy na dotychczasowych zasadach, jednakże prosimy Państwa o wyznaczenie miejsc, gdzie możemy dostarczać zamówienia, aby minimalizować bezpośrednie kontakty. Prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości podczas przekazywania przesyłek!

 

 

Sprzedaż towaru realizujemy wyłącznie za pomocą

środków porozumiewania się na odległość:

 

  • telefonicznie:   +48 52 321 23 83;    +48 52 366 21 12;    +48 52 376 49 10

  • e-mail:    prymus@prymusb2b.pl



Zamówiony towar będzie przygotowany do odbioru w godzinach uzgodnionych z naszym pracownikiem. W celu ograniczenia osobistych kontaktów rekomendujemy korzystanie z dostaw za pośrednictwem firm kurierskich oraz zewnętrznych firm transportowych. W przypadku dostaw realizowanych bezpośrednio przez naszą firmę prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości podczas przekazywania przesyłek!



Nie przyjmujemy płatności gotówkowych. Zapłata za towar możliwa jest

wyłącznie kartą płatniczą lub przelewem na rachunek bankowy (przedpłata):

 

Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy: 11 8142 0007 0036 9181 2000 0001

 


Warunki płatności dla klientów z aktywnym limitem kupieckim pozostają bez zmian.

 



Szanowni Państwo, w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.
zamknij